keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Miltä nyt tuntuu, kun ei tunnu kovin kivalta?

Moi,

Herään öisin kramppeihin, niitä on alkanut iän ja lääkityksen sekä kovan koetun elämän myötä esiintymään...mutta miksi öisin?

Nautin päivittäin magnesiumia ja mielestäni nesteytän tarpeeksi, olen aloittanut saunajoogan ja venyttelen aina ennen ylosnousua kuten kissa...Tänään on soittoaika lääkärille, jospa sieltä sais jonkun helpotuksen tuskaan...siltä se himputin kova kramppi tuntuu. Kun saan sen pyrin rauhallisiin liikkeisiin ja nesteytän heti, seuraavaksi levitän kramppavalle kohdalle urheilugeeliä ja menen heti vessaan pöntölle, kipu ei ole vielä vienyt tajuntaa, mutta kaukana se ei ole!!!Olen huuranut sängyssä ja poika on tullut minua auttamaan...onneksi hän sentään asuu meidän kanssamme. Kissat elää omaa yöelämää ja minä omaani, harmi, jos poikani ei saa nukuttua, kun joudun olemaan pakosti yöaktiivinen...voihan viilipytty!

Saa auttaa, jos keksii mistä tässä on kyse, mutta ei ole pakko, tai chi chua on auttanut minua myös, teen liikkeitä säännöllisesti omassa rauhassa...Olen kiitollinen saamastani virtuaalinäkyvyydestä ja vaikenen kohta, sillä uunipuuro on jo kypsymässä ja termarit lämpenemässä siihen saakka, kun uskakkan laittaa kahvin tippumaan...

Hyvää yötä sinulle, kuka oletkin, muista että tää yökyöpeliyskään ei ole aina ihan omavalinta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti